Joan Baez
S5, E3: Rizzo and the rats are causing trouble at the theater. At first, the rambunctious rodents are content to simply bedevil Kermit. But when the harried frog tells Beauregard to “take care of” them, Beau offers them food instead. Now that they’ve raided the fridge, why should they stop there, when they can take over the show -- and then the world! On this rat-dical episode, Rizzo and his chums invade the Swinetrek on Pigs in Space; Fozzie takes his comedy act to the woods; and guest star Joan Baez brings everyone together for a performance of “Will the Circle Be Unbroken.”