Johnny Cakes
S6, E8: Vito, still lying low in New Hampshire, is wowed by an act of heroism; A.J. looks to 'diversify'; Tony is tempted by an offer--and more--from sexy real estate agent Julianna Skiff. Meanwhile, Phil wants to know what's being done about Vito; and A.J. visits Uncle Junior with thoughts of revenge.