Judge Not, for You Will Be Judged
S7, E18: Archer and Asher clash over a patient with close ties to Goodwin; after a patient is shot during a home invasion, Scott and Marcel help with the investigation; Maggie and Halstead work to protect a patient who is in the country illegally.