Cocaine Quarterback: Signal-Caller for the Cartel Junior DeLuca
S1, E2: Owen Hanson faces turmoil as he dives headlong into a dangerous career of international cocaine trafficking; crossing paths with a gambler known for targeting the corrupt, Owen suffers a loss; as pressure mounts, Owen's world edges toward collapse.