One Perfect Shot Kasi Lemmons
S1, E3: Filmmaker Kasi Lemmons details the journey that led her to direct 2019's Academy Award nominated "Harriet" and its most moving sequence, in which abolitionist Harriet Tubman crosses over state lines into freedom.