Kid Life Crisis
S6, E13: The Johnsons go on vacation at an all-inclusive beach resort in paradise; Dre and Bow meet a couple without kids and live a kidless fantasy for a while; Junior catches the eye of a cute girl and vies for her attention; Jack gets the flu.