Know Your Place
S4, E9: Poot returns to the corner after a stint in prison--and is welcomed back by Herc and Dozerman. Carcetti engages in a testy budget battle with City Council President Campbell, rewards Daniels with a promotion, and hits a snag in his efforts to relieve Burrell of his duties. Bubbles fingers a witness for Herc, but the detective is slow to return the favor. While Prez is frustrated by the imposition of training for statewide tests in his curriculum, Colvin motivates his class by offering a dinner incentive to his student groups. Randy puts the math skills he's learned in class to work on the street; his success allows him to get Prez to bankroll his candy business. While Michael turns to Marlo for help with a problem, Old Face Andre turns to Proposition Joe for protection against Marlo.