Let's Talk About Sex
S19, E3: Bailey recruits the interns to create a series of social media videos informing teens about sexual health. The videos, filmed at Grey Sloan in front of a group of high schoolers, hit home as a student has medical complications during her visit. Elsewhere, Meredith and Maggie learn something new about Zola.