Little Fish
S2, E1: Season Two Premiere. In the aftermath of their bloody shootout with Rabbit, Lucas, Carrie and the Banshee Sheriff's Department (BSD) are interrogated by FBI special agent Jim Racine, who metes out punishment that may, or may not, fit the crimes. Meanwhile, Proctor sets his sights on persuading Rebecca to return to his care. As Gordon stews over his wife's betrayal, Deva shows off her resourcefulness after being caught shoplifting in a mall. Later, a straightforward armored-truck robbery turns into a dangerous high-speed chase involving a mysterious motorcycle pursuer.