Magatsu Wahrheit: Zuerst Live With Honor, Die With No Pride
S1, E4: Innumael, Schaake, and company continue on toward Gutheil; Elfriede discovers where Headkeeper's money is going, and who is getting it; the Empire begins preparing for a major operation.