11 Shots Maradona and the Curse of the Golden Ball
S1, E2: The story continues with the mafia turning its back on the him after he scores a "treacherous" goal for Argentina against Italy, eliminating them from the World Cup. Maradona must leave the country at a time when his cocaine consumption is skyrocketing.