Mixed Messages
S6, E2: After the CIA denies his request to see Fiona, Michael calls upon his old Mentor, Tom Card. Michael offers help on a mission to take down a notorious drug cartel if Card can get him visitation privileges. In prison, Fiona is targeted by a ruthless gang leader, and must turn to a new friend in order to fend them off.