Monkeys Take a Bath
S4, E2: Earl and Randy decide it's time to make amends with their childhood neighbors, the Clarks. But when they discover more skeletons in the closet than they had expected, the brothers find themselves needing to sort out some family issues between their mom and dad. Meanwhile, Joy has duped one-eyed Willy out of his glass eye, and despite Darnell's efforts Willy may never "see" that eye again.