Tsukiuta The Animation More Than a Second Ago
S2, E1: Six Gravity and Procellarum both belong to Tsukino Talent Production; Gravi continues to expand their range of activity as Tsukipro's top group and sets their sights on the joint concert, Full Moon Festival 2020.