Movement to Contact
S5, E3: Claudia Joy's first day as a law associate is not what she expected; Roxy worries about her friendship with Pamela; Joan and Roland are concerned about Sara Elizabeth's preschool; Denise, Claudia Joy, Pamela and Roxy plan a wedding shower.