Mulder & Scully Meet the Were-Monster
S10, E3: When a dead body is found in the woods, Mulder and Scully are called in to investigate whether it was an animal attack, a serial killer or just maybe a strange creature as described by eyewitnesses. Meanwhile, Mulder is able to confront some of his own demons about feeling disillusioned with his life's work.