Murn After Reading
S1, E6: After Adebayo’s accidental discovery, Murn reveals his greatest secret, which runs so deep it must be kept from Waller at all costs. With Auggie free, the police turn their attention to Peacemaker–but their botched arrest sends alien Goff into an unlikely (and unfortunate) new host.