News Night 2.0
S1, E2: Mac asserts control over the new incarnation of News Night and enlists a beautiful and brainy on-air economist, Sloan Sabbith, to do a nightly segment. Jim takes the fall for a Maggie miscue; Charlie forbids Reese from continuing his furtive meetings with Will; a long-festering breakup secret gets out.