News Night with Will McAvoy
S2, E5: Will is distracted during his telecast by a phone call and an unflattering twitter post. Charlie gets a visit from a longtime friend from the Office of Naval Intelligence, who has knowledge of Operation Genoa. Sloan phases from humiliation to rage following a revenge posting. The newsroom traverses the slippery slope separating fact from fiction.