No Days Off
S3, E11: While at a lunch seeking Pruitt's blessing for their relationship, Andy and Sullivan jump into action when immigration officials raid the restaurant; Travis gets roped into an awkward lunch with Chief Dixon, Emmett and Emmett's girlfriend.