Of Love & Caribbean Rum
S1, E3: As Wash confronts his past, his bond with Tanna grows, but is tested by her engagement to McGee; betrayed and attacked by bounty hunters, Medwin, betrayed and under attack from bounty hunters, needs to act fast.