On All Fours
S2, E9: Pressure from Hannah's aggressive publisher (John Cameron Mitchell) and a looming deadline further jeopardize Hannah's mental state. Adam and his new girlfriend have their first misunderstanding. At Charlie's work party, Shoshanna avoids Ray, and Marnie makes an unsettling step towards following her dreams.