One More Kiss
S2, E11: When Lynette catches Gabrielle kissing Tom, her jealousy drives a wedge in their friendship. Meanwhile, Mike tries to bond with Zach, which threatens Paul, Andrew tries to blackmail Bree, and the Wisteria Lane neighbors are becoming more and more suspicious of the mysterious Applewhite family.