One Step Too Many
S2, E6: Mac and Charlie score a key witness, a retired Marine general, in their attempt to corroborate Dantana's Operation Genoa story. Will follows Nina's lead to soften his image by making an impromptu appearance on a morning talk show. Jim gets unexpected company during his reunion with Hallie, who's in town to cover a Romney rally.