Ayla & The Mirrors Out of Place
S1, E1: Ayla, a rich and spoiled girl, suffers a shock after losing her father and is left without memories; with no one to claim her, she arrives at the El Bosque shelter; there she meets Inés and The Mirrors, a dance group.