Out With a Bang
S8, E2: Vince's movie is re-imagined as a TV film starring Drama. Ari takes Lloyd on a recon mission. Turtle can't get Alex on the phone. Eric receives a surprising voicemail from Sloan; and Andrew Dice Clay, Drama's co-star on 'Johnny's Bananas,' needs representation.