Party Lobster Gym Sale
S1, E13: Greg joins Colleen’s gym and goes overboard gearing up to work out. Also, Heather and Jen host a secret garage sale that directly competes with one Joan is having, Tyler and Samantha throw a party while Heather and Tim are away for the weekend, and the family has second thoughts about eating lobster for dinner.