S2, E1: In Switzerland, the hosts compare a Lamborghini Aventador S, a Honda NSX and the Rimac Concept One, an all-electric Croatian supercar; Richard's hill-climb takes an unexpected turn; Ricky Wilson and David Hasselhoff battle in a celebrity face-off.