Past
S1, E5: Hiyakawa can't understand what Mikado is feeling; while Mikado recognizes how deviant Hiyakawa is, he just can't cut ties with him; Mikado is taken by Sakaki and brought to Erika in a car; Erika asks the bewildered Mikado for help with her homework.