Payday
S1, E3: Turning 15, Will challenges Blood to a fight with real swords as his coming-of-age ceremony; Gus asks Will to lose on purpose; Will doesn't get a chance to ask Gus about what happened that day in the ruins before he heads into battle against Blood.