Stand My Heroes: Piece of Truth Piece 03
S1, E3: The police and narcs confiscate a new drug. Rei attempts to recruit novelist Makoto Tsuduki into STAND but receives a cold reception. Meanwhile, Makoto's younger brother and actor, Kyosuke, seems much nicer to Rei.