S1, E1: Betty has always dreamed of working in the publishing world, but it seems as though there's no place for the non-thin and non-beautiful in the business. People already have their minds set in the idea that beautiful women are only the thin and perfect! Betty really wants a job in that wonderful, yet cruel, world. But can she really find a place in it?