Potato Salad, a Broomstick, and Dad's Whiskey
S1, E14: When Mary takes a job as church secretary she finds herself becoming a marriage counselor for Pastor Jeff (recurring guest star MATT HOBBY). Also Sheldon and Missy spend their first afternoon home alone.