Puppet Master
S5, E7: Blaine believes he has the best plan to win Nationals, but he doesn’t take the glee club’s criticism too well when the students accuse him of being too controlling. Over in New York, Kurt also runs into control issues when the band disagrees over the venue of their first official gig that Kurt booked. Meanwhile, Sue reveals the story behind her iconic tracksuit and gets in touch with her feminine side. Musical performances include "Into The Groove", “You’re My Best Friend”, “Nasty”, “Rhythm Nation”, “Cheek to Cheek”, and "The Fox".