No Guns Life Puppet
S1, E3: Tetsuro is now awake and Mary works on his rehabilitation. A man named Huang comes to visit Juzo and offers him a job to resolve a certain Extended case. Children in the Kyusei Pit are being attacked and each time, a message is left.