Put That on Your Plate!
S1, E7: With Susie's help, Midge hones her act at the Gaslight; Abe surprises the women with a dinner guest, sending Rose into an emotional spiral; Joel conjures up a new plan; Midge stirs up controversy after meeting a big-time comic.