Quest 5: Falspawn Full Assault
S1, E5: ARKS Ship 128, the "Themis", is attacked by Falspawn--the first such incident in 10 years. The ARKS soldiers can’t hide their panic as they sortie. Meanwhile, as Zig labors to repair the weapon...