Raise the Dead
S5, E4: As Bosch digs into the Skyler case, he becomes more convinced that the Olmer confession is false; Robertson zeroes in on the identity of the pharmacy killers; seeking a connection to the pill mill, Bosch goes under cover and befriends a fellow vet.