Schadenfreude
S2, E2: The murder trial of Kelly Nolan (Heather Locklear) gets under way amid a media circus; Malcolm Holmes (Rupert Everett) tries to persuade Tara to help him get a court order allowing his client to sing his uncle's trademark song.