Sectionals
S1, E13: Sectionals is finally here for the Glee Club, but when Quinn's secret unravels, the club may not be able to recover in time to compete. Meanwhile, Sue's scheming hits an all-time high, and with Emma and Ken's marriage looming, Will makes a decision that could change his life forever. Musical performances include "And I Am Telling You...", "Proud Mary", "Don't Stop Believin", "Don't Rain on My Parade", "You Can't Always Get What You Want" and "My Life Would Suck Without You".