Send Out the Clowns
S3, E18: The funeral service for a beloved clown mentor reunites Cameron with his estranged ex-clown partner, Lewis (guest star Bobby Cannavale); Phil is serious about landing a very important listing, only to get trumped by a notorious bulldozer of an agent, Verna Roth (guest star Ellen Barkin); and Manny has a cool new friend, which makes both Jay and Gloria suspicious.