Shoot to Kill
S1, E4: In post-Katrina New Orleans, Gen. Honoré leads rescue efforts amid pressure to use force, while local heroes tirelessly save lives. Thousands remain stranded in their homes, the Superdome, the convention center, and along the interstate as evacuation efforts continue to fail. Tensions rise while violence erupts and militias target residents.