The Family Man Sleepers
S1, E2: A scooter bomb goes off at Kala Ghoda; Srikant learns about a mission called Zulfiqar; suspects in the blast case tell him about a drop box near Victoria College, and he arranges for round-the-clock surveillance at the location.