The Elusive Samurai Steal the Imperial Command from Ogasawara's Residence at Night
S1, E6: Tokiyuki and Genba sneak into the Ogasawara's residence and successfully infiltrate the warehouse where the Emperor's Imperial Command is kept; Sadamune's subordinate, Sukefusa Ichikawa, catches on.