Tad & Loreen & Avi & Shanaz
S4, E8: Hannah spends an afternoon with a new young friend; Marnie and Desi fight over money; Jessa gives Shoshanna advice on the art of seduction; Loreen and Tad have a tense dinner party with their friends Avi and Shanaz.