Take It or Leave It
S1, E4: Cassandra and Ivaldo make up but argue upon realizing they've been together for a year; Cassandra rescues Gersinho and Ari from a bar brawl and gets closer to her son, but falls apart after Leide reveals a transphobic attitude.