Tequila and Coke
S7, E7: Seeking assurance that Vince's life is under control, director Randall Wallace calls a meeting, but Vince parties a bit too hard the night before. Ari agrees to help Lizzie find a new job in exchange for some potentially damaging audiotapes. Turtle winds up in damage control after promising an L.A. retailer more product than he can deliver. Billy Walsh's latest pitch leaves Drama indignant and Eric intrigued.