Thanksgiving
S4, E8: It’s time for Sectionals, and New Directions receives guidance from some of the recent McKinley graduates who volunteer to mentor the glee club during their Thanksgiving breaks. Meanwhile, Rachel and Kurt have a non-traditional holiday dinner in the Big Apple. Musical performances include "Homeward Bound/ Home", "Come See About Me", "Whistle", "Live While We're Young", "Let's Have A Kiki/ Turkey Lurkey Time" and "Gangnam Style".