The Agony and the 'Ex'-tacy
S4, E1: In the fourth-season premiere of this smash-hit comedy series, Miranda's single life becomes a comedy routine during an engagement party, Samantha is stuck on a handsome priest and Carrie's 35th birthday party is a bust.