Muppet Babies The Blanket Fort
S1, E6: When Miss Nanny loses her earring, the Muppet Babies use their imaginations to turn into pirates and follow a treasure map to find it; Summer and Piggy surprise their friends by building a blanket fort so large that it becomes a blanket kingdom.